HALCO - Wspieranie głównej ulicy po Covid
Dystans społeczny; maski na twarz. Kto by przewidział zapotrzebowanie na markowe stacje dezynfekcji rąk? Nowe zasady i zwyczaje zakupowe sprawiły, że ulice handlowe uległy ciągłym zmianom. Klienci już zmieniali swoje nawyki, odchodząc od fizycznych sklepów, a teraz detaliści muszą pracować ciężej niż kiedykolwiek, aby przyciągnąć ich z powrotem. Aby przetrwać burzę, potrzebujemy stale zmieniającego się obiegu brandingu, materiałów marketingowych i oznakowanie przyciągać i angażować klientów jak nigdy dotąd.
Zmiana zasad, zmiana krajobrazów
Samorządy łączą rozrywkę z zakupami w lokalizacjach o mieszanym przeznaczeniu. Podobnie tymczasowe sklepy i markety pojawiają się w pustych przestrzeniach, a nasze doświadczenie zakupowe jest coraz bardziej mieszanką transakcji online i w sklepie. Czasami w czasach zmian możemy znaleźć ukojenie w dawnej mądrości. Starożytny grecki filozof Heraklit powiedział:
„Żaden człowiek nigdy nie wchodzi dwa razy do tej samej rzeki, bo to nie jest ta sama rzeka i on nie jest tym samym człowiekiem”.
„Docelowa” sprzedaż detaliczna
W tej nowej rzeczywistości, według sondażu YouGov, aż 53% Brytyjczyków jest mniej skłonnych do kupowania ubrań w sklepach od czasu pandemii. Odpowiedzią na to ze strony planistów jest tworzenie destynacji w naszych miastach.
„Myślę, że istnieje możliwość zastosowania mieszanego podejścia na ulicach handlowych, gdzie jest mniej handlu detalicznego, ale większa liczba klientów, więcej energii i życia, ponieważ istnieje wiele niehandlowych przedsiębiorstw komercyjnych; oznacza to, że możemy zacząć budować społeczności, podczas gdy wcześniej mieliśmy czysty handel detaliczny” – mówi Kyle Monk, szef Retail Insights and Analytics w British Retail Consortium.
Miasta starają się dać nam wszystkim powód do odwiedzenia, co w coraz większym stopniu polega na stworzeniu okazji towarzyskiej z przyjaciółmi i rodziną. Kręgielnie, restauracje i sklepy stoją obok siebie, zacierając granice między rozrywką a terapią detaliczną. Podobnie jak wszystkie nowe pomysły, ten zajmie trochę czasu, aby zadomowić się w umysłach brytyjskiego kupującego. Ekscytujące, świeże POS i oznakowanie zachęca kupujących do relaksu i spędzania czasu w miastach. Koniec z pośpiechem z powrotem do samochodu, zanim wyczerpie się mandat za parkowanie!
Pop-up, aby zaopatrzyć się
Wyskakujące sklepy zachęcają klientów do powrotu na główną ulicę. Stanowią rozszerzenie do mieszanych lokalizacji i energetyzujący sposób na wykorzystanie pustej przestrzeni. Zwykle w pustych witrynach lub lukach w centrach handlowych wyskakujące okienka mogą obejmować instalacje artystyczne, sklepy, a nawet ośrodki zdrowia.
Darren Williams z Williams Harding Consulting mówi, że „widzi, że ulice handlowe stają się coraz bardziej uzależnione od wyskakujących okienek, tymczasowych galerii sztuki, tymczasowych punktów przyjmowania gości, tymczasowych aktywacji w pustych witrynach sklepowych, które wspierają właściciele; wiele ciekawych różnych pomysłów na fizyczną przestrzeń, o których prawdopodobnie wcześniej nie pomyślano”.
Radość z wyskakującego okienka polega na tym, że są tam tylko przez kilka dni lub tygodni, więc muszą natychmiast wywołać wokół siebie szum. A dzięki ofercie HALCO Taśmy dwustronne i taśmy magnetyczne możesz mieć pewność, że instalacja wyskakującego oznakowania zajmie kilka sekund!
Doświadczenie omnichannel
W przypadku obecnych sprzedawców ten szum musi pochodzić z ich obecnej infrastruktury. „Alexa, gdzie są moje rzeczy?” to nie jest coś, o czym marzylibyśmy jeszcze kilka lat temu, ale zapewnia konsumentom wielokanałowe wrażenia – możemy zamawiać w Amazon na komputerze stacjonarnym, telefonie komórkowym, a teraz za pomocą sterowania głosowego. Ale zamawianie online nie jest rozwiązaniem dla wszystkich. BearingPoint odkrył, że realizacja zamówień online kosztuje cztery razy więcej niż transakcje w sklepie. Sprzedawcy muszą podjąć walkę o ulice handlowe.
Tak zwany omnichannel retailing umożliwia konsumentowi płynne przemieszczanie się między zakupami online a doświadczeniami w sklepie. IDC Retail Insights odkrył, że sprzedawcy oferujący takie bezproblemowe doświadczenie odnotowali 15-35% wzrost średniej wielkości transakcji od swoich klientów. Może to brzmieć, jakby oznakowanie w sklepie to już przeszłość, ale w rzeczywistości jest to kluczowa cecha doświadczenia klienta. Timberland, marka odzieżowa i obuwnicza, ma 34 sklepy w całej Wielkiej Brytanii. Wprowadza doświadczenie omnichannel, oznaczając swoje znaki sklepowe urządzeniami zbliżeniowymi (NFC). Gdy kupujący się rozejrzą, mogą użyć swojego urządzenia, aby uzyskać więcej informacji o produktach w sklepie. Od czasu blokady 37% kupujących ceni wygodę. Marketing omnikanałowy angażuje konsumentów. Krótko mówiąc, daje im to powód do odwiedzenia głównej ulicy.
Wniosek
Nie jesteśmy pewni, czy Heraklit przewidział doświadczenie High Street, ale rzeka handlu detalicznego kontynuuje swoją ciągle zmieniającą się podróż. Nigdy nie było lepszego czasu, aby naprawdę słuchać klientów. Czego potrzebują tym razem, gdy wchodzą do rzeki? Marketing w sklepie musi się dostosowywać, być elastyczny, a przede wszystkim angażować klientów.
Wydajna produkcja
Odchudzone metody produkcji i szerokie możliwości przechowywania zapasów. Możesz na nas polegać.
Zgodny i certyfikowany
Wszystkie produkty i procesy podlegają rygorystycznym kontrolom jakości. Możesz nam zaufać.
Konfigurowalne produkty
Szukasz produktu na zamówienie, który spełni dokładnie Twoje wymagania? Zapytaj nas.